- Zboží vůbec nedorazilo, nechápu tu drzost že ještě chcete recenzi.
- Byl mi zaslán informační e-mail ohledně nedoručitelnosti, z důvodu technické závady boxu. Zboží mělo být přesměrováno jinam, nikdo mě neinformoval kam a kdy, prostě objednávka vyšuměla.
- Máte štěstí, že jsem nehradila nic předem, stojím si za tím, že je pro zákazníka nejlepší volba platit při převzetí.
Zboží nedorazilo
Žádná komunikace
Dobrý den,
moc se omlouváme za komplikace, které nastaly při doručování Vaší objednávky.
Vaše objednávka ze dne 13. 9. byla dne 16. 9. zabalena a 17. 9. předána dopravci GLS. Podle jejich systému měla být doručena 18. 9., což se bohužel z důvodu technické závady nepodařilo.
GLS jsme dnes kontaktovali a informovalo nás, že Vám byl dne 18. 9. zaslán e-mail s instrukcemi. Pokud jste do konce dne 18.9 neobdržela SMS s PIN kódem pro vyzvednutí zásilky, měla jste je kontaktovat ohledně náhradního doručení. Podle informací od GLS zatím neobdrželi Vaši odpověď na tento e-mail.
Mrzí nás, že jsme se o problému nedozvěděli dříve. Z naší strany byla zásilka včas zabalena a předána dopravci, a protože jsme od Vás ani od GLS nedostali žádné hlášení o potížích, neměli jsme možnost zjistit, že k nim došlo.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a budeme rádi, když nám dáte vědět, zda Vám zásilka již dorazila, případně zda Vám můžeme pomoci s jejím dohledáním u GLS.
S pozdravem,
AJETOshop.cz